Bajs och kiss, mest bajs.

Jag vet inte om ni har upplevt det, eller jo det har ni förresten. Ni vet hur killar kan kommentera om hur skönt det är att bajsa? Ja, precis. Jag har alltid tänkt att det är något slags förkärlek till att som är lite äckligt och mest en tes att föra för att chocka och förbrylla (vi får skylla på avsaknaden av x-kromosom eller nåt). Och misstolka mig inte! Jag vill inte vara pryd eller så - det är skönt att bajsa, men inte till den nivå att det blir ett samtalsämne.

Men! Jag har en rätt rimlig teori om varför män uppskattar att lägga en kabel (typiskt manligt uttryckt) mer än kvinnor. Mannens g-punkt ligger ju någonstans i analen (se bild) och är man lättstimulerad antar jag att det uppstår njutning av annat slag än att bara bli av med sin avföring.

Så om en kille i er närhet någon gång kommenterar hur skönt det är med nummer två, kan ni ju tipsa hans flickvän om att köpa en strap-on?


Kommentarer
Postat av: Enstedt

men sky! hur många gånger har inte vi haft stimulerande samtal om just detta? bajs alltså, inte strap on, eller jo kanske strap on också...

2010-10-29 @ 10:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0