I'd like my name on a phone. Sky phone, mhm.

Sådär ja. Då har jag beställt hem en ny mobiltelefon eftersom jag tappade bort min förra. "Tappade bort?" kanske ni tänker? Tankarna kanske förs till vilda partykvällar med små tighta fodral som inte är särskilt telefonvänliga, eller tuffa ridturer där vi dundrar fram längs öppna slätter och en mobil lätt kan flyga ur fickan, eller rent av en oskyldig promenad med hunden i skogen - även där kan telefonen slinka ur en illa sydd ficka. Nej då, jag har bara varit hemma och inne. Mitt största äventyr på mobiltappardagen var troligen när jag skulle gå ner en våning för att hämta mer cola att ha framför datorn. Men pang, poff, bom - telefon försvunnen. Jag har låtit bli att köpa en ny ända tills nu eftersom den rimligtvis borde komma fram, men icke. Så, ett skepp kommer lastat med Sony Ericsson Vivaz! Ingen iPhone, ingen HTC, inte ens en android. Meh vafan. Den går förhoppningsvis att ringa med.

Kommentarer
Postat av: Martin

Samma nummer som förut? =)

2010-11-16 @ 13:42:56
Postat av: skaaajjjj

Naej, blir nog nytt.. Eller "nog" - det blir nytt :P

2010-11-16 @ 15:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0