Bane of the Fallen King. Kinda.

Jag behöver en ny dator. Och jag har fått en idé! Om ni, kära bloggläsare, lägger ihop så kan ni ju ge mig en grym speldator i julklapp! Bra, då har vi bestämt det. Idag kunde jag inte vara med på raid för att min dator hängde sig och fuckade allmänt upp så fort jag startade WoW. Det konstigaste är att ibland funkar den perfekt, ibland är det kört och man får ge upp. Jag satt från klockan halv fem till halv åtta och gjorde allt jag kunde. Ja, eftersom jag är värdelös på datorer innefattar "allt jag kunde" inte sådär jättemånga moment, men ändå. Sen plötsligt efter ett antal omstarter, vredesutbrott, vädjan, omstarter, hot om att bli utkastad genom fönstret, omstarter och fina ord så fungerade den plötsligt. Som om att ingenting nånsin har varit fel. Kul grej det där. Hursomhelst så loggade jag in och ser att Ress har fått ihop en hel guildrun! Fett nice! Samtidigt som jävligt tråkigt, för hade det varit en pug med hade det säkerligen varit bye-bye och jag hade fått vara med. MEN! Misströsta icke! En kille hade tydligen problem med sin uppkoppling och hade discat flera gånger. Så det blev kick på honom och in med mig. Missade Sindy men var med på LK HC. Äntligen gör vi den! Dock blev det mest wipe fest, men alla var glada ändå och vi kom iallafall till p2. Imorn gör vi ett nytt försök och än så länge har vi sju signs, så det bådar gott.
Nu är det sova!
I ett av mina försök tog jag bort WTF-mappen, så här fint blev det då.

Kommentarer
Postat av: Martin

Ren tur att du fick igång spelet igen, annars hade vi aldrig kommit in i ph2 ;)

2010-11-22 @ 09:31:39
Postat av: skaaajjjj

Du vet, Girl in Raid. Den osynliga buffen som gör att alla blir lite bättre. Förkortas GiR. "Priest buff pls. And BoK. Dont we have GiR??!"

2010-11-22 @ 10:17:31
URL: http://skysternberg.blogg.se/
Postat av: Martin

hahahaha :D Kul att hunters får nån buff iaf ^_^

2010-11-22 @ 12:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0