[sli:p tait]

Du är den mest elakaste personen!
Du kan inte göra något och inte bete dig som en galning, du hjälper ingen och pratar inte med någon
                                                                                                                            


Detta sa ett Facebook-test till mig nyss. Om man förbiser den tveksamma grammatiken kan resultatet stämma...

Imorn är det skola??! Att ämnen som naturkunskap och svenska ens existerar känns fruktansvärt avlägset. Tack och lov är det de enda "riktiga" ämnena som väntar imorgon. Kör klämmer sig in 13:05 också. Som tur är börjar jag inte klockan åtta iallafall. Jag känner inte ens att det ska bli lite kul. Ni vet, som man brukar göra efter ett lov. "Nej, men det ska faktiskt bli skönt att börja i skolan igen." Så ter sig det inte den här gången. Det jag dock ser fram emot är dans- och olika ensemblerep i veckan. Det kan bli kul. (Låt mig vaggas in i en falsk känsla av hopp nu.) Och så gillar jag klassen väldigt mycket just nu. (Euw, jag har blivit en åh-jag-älskar-min-klass-så-mycket-puss-pusssz-pUzz3n__-på-er-brud...)

Nu ska jag sova.
Puss och kr... Ehrm. Hej då.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lena

HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHI :D:D:D:D

BRA ATT KÄRLEKEN ÄR BESVARAD :)))))))) <3

2010-01-11 @ 19:19:58
URL: http://jordgubbslena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0