Cha cha bloggen.

Idag, mina en miljon läsare, var jag, mor och far i Linköping för att sälja en sadel. Stället var skitstort med världens coolaste stallbyggnad. Jag och mamma tyckte det var synd att man slösar bort sådana vackra platser på islandshästar. Men det sa vi naturligtvis inte till berörda där och då. Efter den trippen åkte vi till Ikea för att köpa en bokhylla. Det gick på typ fem minuter. Sen gick vi till Hööks och köpte broddar, men den storleken vi skulle ha fanns inte så vi köpte en annan. Sen åkte vi till Biltema och jag fick en påse bilar. Sen följer en minneslucka (jag tror jag sov) och plötsligt var vi på Willy's parkering i Söderköping. Där hotade mamma mig med att jag inte skulle få någon mat om jag inte följde med in och handlade (vi HATAR att handla) men jag tog risken eftersom jag var mätt efter bilarna. Sen åkte vi hem. Där upptäckte vi att bonden vi köper hö av hade plogat hela vår tomt när han var där och lämnade hö. Det var snällt. Sen plockade jag in mat. Sen installerade jag och mamma en värmeslinga, som vi köpte på Biltema, till vattenkranen i stallet. Sen tog vi in hästarna och gjorde iordning dem. Sen åt vi (jag fick mat). Sen såg vi lite på Postkodmiljonären - heta stolen, vi förstod inte reglerna. Sen borde jag städa mitt rum.

Så! Nu undrar jag dock hur någon utomstående någonsin kan tycka att det här var en intressant läsning. Skitsamma, jag känner mig inne och som de coola tjejerna. Det duger för mig.


Frank väntar på att klapparna ska öppnas


Kommentarer
Postat av: Annica

Oj, oj, oj vilken spännande dag !!!!

2010-01-08 @ 12:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0