Höstjävel

Ja, då ska jag ta och göra min årliga (typ...) uppdatering av min blogg då.

Jag börjar med min superspontana resa till Göteborg med två brudar för att se Madonna! --- Här hade jag då tänkt att bifoga ett tiotal bilder, men kameran hade visst inga batterier så det får väl vänta.

Då går jag vidare med min artonårsdag, men även där hade jag tänkt att berätta det mesta i bilder, så jag hoppar det med.

Börja skolan! Gjorde vi den artonde. Jahopp, här hade jag tänkt mig bilder från nollningen - men nej.

Tja... Vad återstår då? I skolan har vi fullt upp med SON-projekt och dessutom sker musikalaudition om en dryg vecka. Jag har börjat ett nytt liv som innebär stenkoll på allt. Jag får abstinens utan min kalender och mitt rum är städat. Det säger ju liksom allt. Nej, men riktigt seriöst går mina akademiska ämnen på räls! Jag hänger med, gör mina läxor och får till och med förklara för andra som inte förstår! I know - helt unbelievable. (Här hade jag gärna flikat in med en symbolisk bild där jag sitter med en drös böcker och ser intelligent ut, men nej.) 

Jag kan ju även berätta att jag är snygg, sexig och singel nuförtiden, ja iallafall singel. Living the dream, woohoooo. Jag är typ som Björn Gustafsson i Sverige Pussas och Kramas (länk nedanför, MÅSTE ses för att förstå mig fullt ut).
http://www.youtube.com/watch?v=t5W-gzQpa7c&feature=related

Anars då? Just nu sitter jag och pluggar musikhistoria (ni ser, ni ser??? :D) Och efter det ska jag gå och lägga mig (??!!!!! och klockan är typ 22:00 då!!!)




Här är det snart sommar och me and Martin äter glass. Sjukt värt.


Kommentarer
Postat av: miri

snygg, sexig och singel - that makes two of us. älskart...

2009-09-18 @ 21:20:38
URL: http://hannaochmiri.blogg.se/
Postat av: Sky

Eller hur. Eller ibland känns det bra, för det mesta känns det för jävligt :P Fast du och jag har ju rätt olika scenarion i och för sig. Jag tycker vi ska ut och fira vårt singelskap nån dag. Så det så! Girlpower for the win liksom ;)

2009-09-18 @ 21:37:27
URL: http://skysternberg.blogg.se/
Postat av: Miri

Mm :/ Lätt att vi får göra! Bara ha en asnice girls night out och göra precis vad vi känner för! :)

2009-09-19 @ 09:51:55
URL: http://hannaochmiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0