Fredag

Livet som gravt handikappad har tappat sin tjusning. Mina painkillers hjälper inte, jag är smutsig, arg och trött. Att gå ut och luncha hästarna kräver all styrka i världen och efteråt känns det som jag har sprungit ett distanslopp där jag någonstans på vägen fick en yxa genom axeln. Tack och lov skickar jag gratis sms och kräver uppmärksamhet och medlidande från några stackars utsatta offer via den virtuella vägen. Jag har all tid i världen att plugga men tycker för synd om mig själv.

Idag såg jag den vilt omtalade Twilight. Det var seriöst bland den tråkigaste film jag någonsin sett. Det som gjorde det uthärdligt var naturligtvis Robert Pattinsons underbart mejslade nuna. Och ja - man önskar att man hade honom som sin alldeles egna vampyr, men det hjälpte inte. Hade hellre sett Harry Potter och pausat när Diggory är med. Eller helt enkelt bara googlat Pattinson.

Det här med att länka sin blogg på Facebook var ju väldigt effektivt om man är lagd åt det hållet att man vill ha läsare. (Vilket även jag är, självupptagen som jag är.)

Dagens Outfit - så här ser jag ut nu och har gjort de senaste dygnen:


Fruktansvärt smickrande.

Kommentarer
Postat av: Lena

Hahahahaha XD MEEEHHH!!! Du måste ju skriva vilken affär alla kläder du har på dig kommer ifrån när du skriver dagens outfit juuu!!!!



Haha jag tycker att det är bra att du är sjuk för då skriver du mer blogg... ;)

Hee hee.. fast synd också ju, men he :)

2009-09-18 @ 22:03:05
URL: http://jordgubbslena.blogg.se/
Postat av: Sky

Oh shit!!!! Du har helt rätt Lena! Det kommer här:



Mjukisbyxor: Bik Bok

T-shirt: Gratis från jobbet

Morgonrock: Åhléns (för minst 6 år sedan)

2009-09-18 @ 22:48:38
URL: http://skysternberg.blogg.se/
Postat av: Sky

Missade visst nåt



Sjal på huvudet: Lindex?

2009-09-18 @ 23:13:27
URL: http://skysternberg.blogg.se/
Postat av: Lena

Hahahaha, sådär ja! :D

2009-09-19 @ 11:50:25
URL: http://jordgubbslena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0