Svar på tal, b*tches

Anonym om Gammal är äldst?

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohol .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)
Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3

ha de så himla bra!
kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se



Yeah Juno. Verkligen. Inte för att jag tror att du kommer läsa detta då din roman verkar rätt så copy/paste:ad, men det känns ändå som om att jag bör make a statement.

Din blogg verkar ju superseriös och übermoralig och ashederlig på alla sätt och vis. Dock är det ingenting som lockar mig. Och det är väl just det - man klickar sig in på bloggar som man tycker är värda att läsa. Uppenbarligen tycker majoriteten av Sveriges bloggläsare att blondin-klicken, i form av Dessie, Kissie, Paow, Rahlenfeldt och Amir (låtsas inte om att jag var tvungen att kolla upp alla...) är det mest intressanta att tillgå i den skrämmande outtömliga källan av privatbloggar som faktiskt finns. Frågan är väl om man överhuvudtaget vill ha de läsarna? Jag vet inte om det bara är jag, men jag tror inte att 14-åriga brudar som är intresserade av grått löshår och ljusrosa läppstift skulle tycka att t ex min blogg är särskilt givande.

Jag tror inte direkt att man kommer att kunna ändra på "blogg-modet", men hallå? Vi kan väl alla låta blondin-klicken få vara just - klicken, är man inte intresserad av grått löshår och ljusrosa läppstift - läs de inte! Jag gör inte det. Skulle det hända att jag klickar mig in på dem är det mest i syfte att håna och bli underhållen. Det finns bloggar för alla, det är inget tvång att läsa de som är störst.
I rest my case (nu lät det som om jag har skrivit något assmart och coolt).

ps. Ser ni att rubriken är densamma som när Kissie svarar på kommentarer?! Det ni!


Kommentarer
Postat av: Lena

Hahaha jag har en teori om att den där anonyma som läser jjunos blogg är skaparen av jjuno. Jag menar (hahaha) varför annars skriva ett sådant "mail" och skicka till alla.

Jag har också fått den kommentaren några gånger XP

2009-09-21 @ 20:15:52
URL: http://jordgubbslena.blogg.se/
Postat av: Elin

har fått den endel gånger me men tar bort dom utom den första

2009-09-29 @ 16:50:27
URL: http://enlitenfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0