Suicidal övervägan

Idag har jag övat hela dagen och har ont i alla lemmar som finns. Jag har pluggat som en jävla gnu och har ont i huvudet nu. Mina föräldrar hatar på mig, min pojkvän dissar mig, mina vänner är ignoranta, ett moppegäng var oförskämt när jag för mig själv stod och grät som en idiot på allmän plats, hästarna var jobbiga när jag skulle ta in dem, katten rev mig, en annan katt spydde i min säng, alla mina kläder är smutsiga, jag är smutsig, jag kan inte sluta gråta, jag har tusen läxor som ska göras och slutligen är det väldigt kallt i mitt rum. Jag hatar mitt liv och överväger att dö. Kola vippen. Lämna in skorna. Blåsa ut ljuset. Kila runt hörnet. Ha ihjäl mig. Bita i gräset. Duka under. Dra till de sälla jaktmarkerna. Ta ner skylten. Trilla av pinn. Vika in kepsen. Nu kanske det verkar lite skämtsamt bara för att jag inte skriver på fullaste allvar. Men jag är sjukt deprimerad på riktigt. Nu vet ni det. Nu ska jag sova. Hoppas jag dör i sömnen så jag slipper hitta på ett bra sätt. Godnatt. 

(För övrigt sökte jag nyss på självmordsmetoder på Wikipedia, riktigt intressant. Tänk vad man kan hitta på.)

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag är ledsen sky, men när katten spydde i sängen så började jag faktiskt fnissa lite grann. Förlåt :S



Jag förstår hur du känner, på riktigt. Tvåan är en riktig pers såhär i slutet på terminen.

Gör som jag, SHOPPA! Det hjälper ska jag säga dig. Försök få ganska mycket för mycket sömn också. Det fick jag och nu är jag ganska pigg av mig. :)

Så ta det lugnt och unna dig någonting extra fint. Det mår själen bra av :)



PUSSSSSSS på dig!

2009-05-09 @ 13:36:09
URL: http://jordgubbslena.blogg.se/
Postat av: Sky

Man SKA fnissa när man läser min blogg, det är lite det jag är ute efter :D Tyvärr tillåter inte min ekonomi det riktigt. Eller jo, nu ska jag fanimej ta och gå och köpa nåt! Tack för tipsen! PUSS på dig med :)<3

2009-05-10 @ 22:49:20
URL: http://skysternberg.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Varför blir man aldrig tvingad att göra Ingenting??!??! det skulle jag vilja ha på mitt schema i alla fall. Glöm inte att andas! :D

2009-05-10 @ 23:01:41
URL: http://spralice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0