106 Jag är trött och vill sova.

Dagens roligaste: Ärlan på åkern och snorren i fruu-uun.

Igår var Sandra och Erika (två NFK:are) hos oss för att rida. Det var faktiskt jättekul! Vi lånade in fjordingen Ria för att alla skulle ha en häst och allt gick hur bra som helst. Sedan åkte vi moppe vilket flickorna tyckte var hysteriskt roligt... Så kanske det var när man var femton, jag minns inte riktigt.

Just nu sitter jag på samhällslektion och dricker te och äter macka med brie och salami på. Det är försräckligt gott. Sophias röst är helt wieerd idag. Dessutom ser hon ut som Kristina Lugn idag. Typ såhär:


Kommentarer
Postat av: kuk

kuk sky, du luktar bajs och är äckliiiiig, jag hatar dig din jobbbiga posh

2009-05-04 @ 15:11:15
Postat av: Sky

Åh, Malin. Du gör mig alltid lika varm inombords med dina vackra ord! Jag älskar dig med!

2009-05-05 @ 09:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0