Lååång dag

Efter skolan åkte jag och Linnéa til hennes häst och red. Det var väldigt trevligt, dock var hästen svår. Efter en stunds kämpande gav jag upp och bad Linnéa sitta upp istället och hon sa faktiskt att hon var ovanligt pigg, så det var inte bara bristande förmågor hos min sida. Faktiskt. Sen åkte vi in till NFK och käkade pizza en stund innan min ridlektion. Jag red Brilliant och hoppning stod på dagens schema. Det gick rätt så bra, lite snabbt kanske. Nu har jag just kommit hem och borstat och fodrat mina hästar. Jag klappade lite extra på Verona eftersom jag saknade henne rätt mycket efter (och under) mina misslyckade ritter. Nu ska jag strax sova och imorn ska jag vara Posh Spice hela dagen faktiskt. Jag känner att jag måste komma in mer i det Poshiga tänket liksom. Och jag ska ge järnet på ensemblen. Grr.
<-- Jag imorgon. Fast jag ska ha fötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0