H4tA_mAttE_43V3R_91

Nu har jag avklarat de nationella proven i matematik B. Så ni vet. Det var roligt och lärorikt och jag älskar matte ännu mer än vanligt. Jag ska fråga om jag kan ändra mina IV:n till trean och istället för alla språkkurser få läsa matte C, D och E. Nu kom Henrietta in i datasalen och kastade sig storgråtandes i Jonnys famn. Det var visst någon mvg-fråga hon inte löste. Åh.

Just nu sitter jag och lyssnar på Beyoncé's Halo från I AM... SASHA FIERCE. Låten kanske inte är så jättebra men hon sjunger så förbannat coolt och bra. Typ wailen vid 1:43. Vafan är det liksom?


Jag på familjekonserten när jag sjöng Halo-wailen.

Kommentarer
Postat av: Lena

Shit DU VAR ASBRA ALLTSÅ! Och snygg, mycket snyggare än beyonce!

Men.. jag tänkte på den klänningen som du hade på konserten, kan inte jag få låna den till vårbalen?

2009-05-12 @ 16:40:45
URL: http://jordgubbslena.blogg.se/
Postat av: sophia

haha du är rolig. Det var tårta.

här är våran debut som filmstjärnor.

http://www.nt.se/24nt/Default.aspx?tab=1&mp=5215523&autoplay=true



puss

2009-05-12 @ 21:25:14
Postat av: Sky

Tack Lena! Ja, jag är rätt nöjd. Jo absolut! Jag tänkte ha den där glittriga nät-grejen jag hade när jag sjöng Babyboy om du vet hur den ser ut?



Yaaay Sophia!! Shit vad upptäckta vi kommer att bli. Det är ju på 24NT de letar stjärnor faktiskt.

2009-05-12 @ 21:45:28
URL: http://skysternberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0