Grattis Olle

Idag fyllde Olle 19 så jag åkte hem till honom på morgonen och grattade på en lång håltimme. Sen hade jag cellolektion som gick sådär svinbra ni vet. Sen åkte jag hem typ. En kort skön dag. Väl hemma gjorde jag stallet på en gång istället för att skjuta upp det till sista sekund, ett mycket bra beslut! Imorgon är det party för Olle och Martin och jag planerar att åka moppe till platsen för att kunna åka hem tidigt nästa dag. Det ska bli roligt. Hoppas det inte regnar och att inga poliser är ute (jag kör klass 1-moped utan tillstånd, sånt ska man för övrigt inte skriva på en publik plats va?). Hursomhelst ska det bli kul med en paus från den fruktansvärt stressiga vardagen. Nu gjorde jag en quiz på Facebook som förslog att jag skulle börja jobba på mitt inre om jag inte ville bli ensam och illa omtyckt om några år. Det var lite roligt faktiskt. Nu ska jag äta! Hejdå. 
 
Grattis Pixie, käre vän, till dina triumfer. Att bemästra främmande domän med framgång är alltid stimulerande.
Slänger, helt utan anledning, med en bild på stunden innan jag och Verona äntrar dressyrbanan. Jag ser så.. Förnäm ut i mitt hårnät. I verkligheten iallafall.



Kommentarer
Postat av: Emma

Vart är det där partyt? :)

2009-05-07 @ 20:53:01
URL: http://emmaoverstrom.blogg.se/
Postat av: Sky

Det är inget riktigt officiellt party, bara några stycken hemma hos Martin. Egentligen ville vi ha stor fest men eftersom det var hos Heiborn förra veckan blir det bara lite chill nu istället :)

2009-05-07 @ 22:06:57
URL: http://skysternberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0