Die brat, die!

Blondinbella-jävel ska ju som bekant (?) vara med i storsatsningen "Orion" i sommar. Det är en "mörk ungdomsfilm men med ett bra budskap" (http://blondinbella.se/). Och det värsta är att hon av alla brudar på denna jord, ska få spela mot ingen mindre än Filip Berg! Skandal! Jag är ledsen in i själen. Fatta! FILIP BERG!!! Så - Filip (du läser med all säkerhet detta, så våga inte ignorera mig) - om dina politiska ideologier inte överensstämmer med Isabellas, om du inte är så förtjust i pipiga röster som Isabellas, om du inte föredrar plastiga blondiner med fejkat samhällsengagemang som Isabella, om du inte samtycker med hela pappa-betalar-konceptet som Isabella gör, etc etc i all oändlighet, är du mycket välkommen att ringa mig! Närsomhelst, hursomhelst. Jag dumpar Måns Zelmerlöw och Darin för dig. I'll wait for you.



 


Kommentarer
Postat av: Toyboy

Tror du får äta på vi%ni lite oftare, har nämligen träffat honom där 2 ggr ;)

2009-06-08 @ 01:20:34
URL: http://thethirdwheel.blogg.se/
Postat av: Sky

Majgaaad?! Jag ska börja hänga där 24/7.

2009-06-08 @ 08:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0