I love you more than smiiiles

Sand is overrated. It's just tiny rocks.

Fredagen den 6 mars 2009, Ebba och Ebbe har namnsdag. På grund av (eller tack vare) ett mail som Nisse hade skickat till Palle där han nämnde att han var sjuk, dök ingen upp på matten. Jo, Melanie och Alice och Robin. Vi andra satt i elevrummet eller låg hemma och sov. Det roliga var att trots att Alice ringer och säger att vi visst hade en vikarie, och Sophia för budskapet vidare till diverse ES2c:are som befinner sig i elevrummet, gör ingen någon som helst ansats att gå dit. Det var kul. Sen hade vi svenska där jag upptäckte att praktikanten stavar Linnéa: Lénea. Det var intressant och innovativt. Efter svensklektion följde samhällsprov! Mycket roligt. Efter det sånglektion. Inte jättekul och jag tyckte det var skönt när vi slutade. Så kan det gå. Sedan bar det av till Snäckan för en lunch. Därefter minglade jag och Martin på stan. Jag ville jättejättejättegärna stanna och sjunga Singstar i ett av spiralen-husen eller vafan dom heter. Utanför H&M iallafall. Men jag fick inte för Martin. Sen lekte jag och Sophia på Youtube och blev lite kära i både Gonzalo och Filip Berg. Sen åkte jag hem typ. Och så somnade jag i min säng. Sen gick jag ut till hästarna. Sen gjorde jag en kopp te och såg på film. Och nu är filmen slut. Och strax ska jag ut en sista runda till hästarna.
Sådärja. Nu saknas bara en Dagens Outfit och lite bilder från asos.com på gladiatorsandaler eller så.
Om jag vore en sim skulle min behovs-mätare se ut såhär:



Fast jag är inte så glad som bilden visar.
Nu ska jag snart gå och lägga mig.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tjejen-med-äckligt-hår-fast-det-inte-märks-för-ens-man-tar-på-det.

Fina bilder du har SKY!!!!

2009-03-11 @ 22:01:05
Postat av: Anonym

Shit, eller hur! Hon hade tydligen gjort märken på väggarna och förstört en killes tröja. Vilken blåst fucker alltså! Klockrent inlägg du skrev btw!

2009-03-16 @ 02:08:17
URL: http://scam.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hahahahahaa så jävla bra du skriver Sky!!! jag skrattar ihjäl mig!!!



2009-03-16 @ 21:43:42
URL: http://basklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0