16:e mars

I lördags var det fest hemma hos Ebba. Det blev en trevlig tillställning trots att jag och Sophia kände oss lite tråkiga. Sen sov vi två plus Olle i vår lilla bäddsoffa, det var trångt och väldigt varmt. Idag är det måndag och imorse sken solen. Det var väldigt fint men framförallt efterlängtat. Vår långa, långa samhällslektion kändes inte så jobbig att gå till när solen sken i nacken. Idag har jag köpt en såndär body ni vet, typ baddräkt i bomull. Jag upptäckte rätt snart ett stort problem. Hur gör man när man ska besöka toalett? I vanliga fall är det ju upp med kjolen, ner med tightsen and you're good to go. Men nu var det liksom knäppa upp de två knapparna på kjolen, dra ner dragkedjan, dra ner hela kjolen över rumpan, krångla av sig tightsen, kränga av sig bodyn - en arm i taget, dra ner även den över rumpan så det blir jätteknöligt nere vid knäna. Ska det vara så?!  Jag vet att Blondinbella brukar använda sig av det här plagget, så - Bella, om du läser det här, kan du förklara hur du gör? För övrigt sitter jag just nu och äter pizza och dricker coca-cola.


Jag i min nya body.

Kommentarer
Postat av: lejlurrt!

Jo jag har rätt många bilder från i lördags..Men min dator har fuckat upp sig så jag vet inte hur det blir med dom. Om jag får tag på den stationära så kanske jag kommer åt photoshop och kan lägga in dem :)

2009-03-16 @ 22:49:12
URL: http://tranquillizer.blogg.se/
Postat av: Lena

Men finns det inte knappar där nere i bodyn... så att det blir som en lucka som man öppnar typ?



Annars får man väl lida pin för att vara lite fin ;P

2009-03-22 @ 14:57:58
URL: http://jordgubbslena.blogg.se/
Postat av: Maia

Hej kusin! Du, jag kan hjälpa dig med bodyn.. vill du att jag kommer på påsklovet? :)

2009-03-24 @ 22:20:29
Postat av: malin

dagens I-lands. uuuh... livet är hårt

2009-04-09 @ 13:07:42
URL: http://maliniettnotskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0