11:e juli och det är tolv grader.

Häromdagen var jag på Ikea för att inhandla diverse pinaler och pryttlar till lägenheten som för nuvarande är asful. (Tur att Olle inte läser min blogg.) Jag har äntligen fått min vilja igenom när det gäller furubordet med svarvade ben - det ska ut. Hursomhelst har jag nu inskaffat en stor och fin lila matta, två små soffbord, en tv-bänk, en tv, fyra fina krukor, ett diskställ, ett antal handdukar, två fina kuddar, en stor golvlampa och en massa småsaker utöver det som inte är värda den muskelkraft det tar att skriva ner dem. Det ska bli roligt att få fixa och trixa med det iallafall.

Igår var jag på en grattis-på-födelsedagen-i-efterskott-fest. Tillställningen ägde rum i Krokek och det var väldigt trevligt! Födelsedagsbarnet fick av mig och Olle en tidning som handlar om World of Warcraft. Den innehöll bland annat instruktioner om hur man ska komma igång i Ulduar, tips och råd till alla guildlösa, några specialsidor om användbara speccs, ett helt uppslag om olika companions och på framsidan stod det klart och tydligt: 100% WoW! Henrietta blev naturligtvis mycket glad! Värt att nämna är ju att tidningen lästes flitigt från pärm till pärm av majoriteten av festens besökare. Typ Joel, Heiborn, Martin & c:o. Henrietta fick även en Candy Bra och ett par Candy String av någon. Det var roligt tycker jag.

Som vanligt är jag dålig på att uppdatera min blogg och som vanligt utlovar jag att det hädanefter ska bli ändring på detta. Lycka till...



Glada pojkar sköter grillning.


Flickor åt förnämligt god choklad tårta och pimplade rosévin och fruktsoda.


Måste bara slänga med denna fruktansvärt osmakliga bild vars motiv personifierar "fylletkåt" .

Kommentarer
Postat av: Thethirdwheel

Fler fyllekåta åt folket! :D

2009-07-11 @ 15:20:07
URL: http://thethirdwheel.blogg.se/
Postat av: Sky

Fler kåta överlags säger jag. Nykter-kåt är precis lika bra!

2009-07-11 @ 22:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0