S:t Annadagen!

Häromdagen (i lördags) ägde den officiella S:t Annadagen rum. Som vanligt var det en extremt festlig tillställning för alla åldrar! Mellan sträckan Hösterum-Tyrislöt kunde stor som liten avnjuta olika aktiviteter längs väg 210! Solen sken, fjärilarna fladdrade, fåglarna sjöng, barn skrattade, vuxna skrockade och vattnet glittrade ikapp med allas tindrande ögon.

Nej men klysch åsido, så blev det en rätt lyckad dag. Stressig morgon men en trevlig dag som flöt på. Mitt lyckliga minne av dagen kan ha något med att göra att jag fick sluta vid halv tre när jag var inställd på att jobba till sju...


Här står jag på trappan till affären och blickar ut över vår verksamhet.


Korvgrillning i full gång.


Ponnyridning med Billy fanns naturligtvis att prova på.


Felix Höns & Ägg (eller nåt sånt) fanns där med sina skyddslingar. Här med gässlingarna i förgrunden.


Vi sålde glass i större lass än vanligt.


Cissi och Emma superkoncentrerade. Haha.

Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder fastän jag har massor. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Thethirdwheel

Billyboy är heöt klart bäst! men jag saknar bilden på dig som clown?

2009-07-29 @ 16:04:27
URL: http://thethirdwheel.blogg.se/
Postat av: Sky

Jao, tyvärr så blev det nåt konstigt med uppladdningen och bilderna blev bara halva, men de kommer garanterat i ett senare skede ;)

2009-07-29 @ 16:56:57
Postat av: Sky

Och ja, hästen är bäst. No doubt. Så fruktansvärt snäll att man bara dör.

2009-07-29 @ 16:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0