fredag

Idag är jag, för andra dagen i rad, ledig! Istället för att, som igår, tillbringa dagen i sängen så hann jag faktiskt med någonting. Jag red (på morgonen!) , badade häst, städade och åkte in till Norrköping för att möblera lägenhet. Jag passade på nu när Olle befinner sig i Rejmyre. Ungefär så här såg det ut:



Och där ville han att jag skulle flytta in.. Hm. Men nu - när jag har varit där så ser det ut så här:




Mycket bättre tycker jag nog minsann. Dock är det inte riktigt klart, en bokhylla (som jag inte lyckades bygga själv - jävla Ikea) ska upp och lite annat plock. Nu ska jag förbereda lekar inför kalas imorgon. Hejdåååååå!

Kommentarer
Postat av: Lena

ååååh vad fiint ni bor! :D

(då syftar jag på de två sista bilderna)



Var någonstans ligger det?

2009-07-21 @ 16:11:05
URL: http://jordgubbslena.blogg.se/
Postat av: Sky

Tackar! Det ligger i ensliga Eneby! :)

2009-07-22 @ 23:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0