Skogvaktaregatan 1

Idag har jag och Olle kollat in vår snyggisch lägenhet! När vi kom in var renoveringen i full gång, lite tråkig färg kanske, men det blir fint sen. Vi har även deltagit i en mycket spännande auktionsduell på tradera. Vi gick segrande ur dusten kan jag ju tillägga. Det hela gällde en fin bokhylla som passar in i Sky and Olle Mansion perfekt.

Jag och Sophia kom på en asbra rebus förut. Den som gissar rätt får en kaka. Eller ett valfritt pris inom ekonomiskt rimliga gränser.



Rätt svar presenteras imorgon.
Sov så gott allihopa, det ska jag göra. Nu.
Over and Out.

(Jag hoppas att ni ser mina ansträngningar i Paint! Texten "Plättar" är ytterst snyggt skriven, och ni ser väl förlängningen av bordet?? Det var för kort för att få plats med det obligatoriska likamed-frågetecken-grejen som alltid dyker upp i rebusar. Men ack vilken tur att mina skills i det förträffligt avancerade programmet är beyond det normala.)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Shit.. bodde på Skogvaktaregatan när jag var liten! Lycka till med lägenheten!

2009-01-31 @ 20:56:37
URL: http://scam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0