Lösningen på universums gåta

Folk var jättedåliga på att gissa rebus :( eller så har jag helt enkelt noll läsare.

Eeeeeehh.. Äääääääh.. Plätt?  (Äpplet)

Hahaha, underbart roligt.

Dagen har varit rätt slapp. Började dock lite halvdåligt med försovning, missad buss och usla prestationer på teaterlektionen. Sedan ägde terminens elevforum rum, som ingen närvarade på. Dumma jag trodde att engelskan, pga av detta evenemang, var inställd. Naturligtvis var den inte det. Jag som inte alls behöver mer frånvaro.
Nu har jag precis haft min cellolektion som gick jättebra. Jag känner mig alltid som värsta proffsmusikern när jag går från min lektion. Dock vet jag att verkligheten hinner ikapp nästa gång jag sätter mig med cellon..


Min nya cello. Typ.

Snart ska jag hem och rida hästen och fila på samhällskunskapen.
PUSSOCHKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0