Jag saknar Sophia

Kära dagbok. Igår åkte jag hem till Olle och lekte. Det var soft och nice och chill och massa andra engelska låneord som syftar på välbehag. Morgonen efter vaknade jag förstås alldeles för tidigt, men fick en förträfflig idé. Helt utan hjälp från Olle conectade jag vent, loggade på hans acc, spelade en hybrid klass - druid, blev invitad, gankade massa mobs, shapeshiftade som fan, questade i Stranglethorn Vale, ja, you name it! Duktig flicka helt enkelt.

Just nu skulle jag jättegärna vilja befinna mig hos Martin och käka tacos tills han spyr.


Kommentarer
Postat av: sophia!

ÅÅÅÅHHHH saknar dig med!! (men inte tacos)

2009-02-22 @ 18:15:49
Postat av: Lena

Jag är inte helt säker på vad det står i slutet, men jag antar att det har med typ CS eller WOW att göra?

Har jag rätt?



Jag måste säga att jag älskar bilden XD HAHA

2009-02-22 @ 19:54:29
URL: http://jordgubbslena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0