Sommarjobb

<ingentingmednåntingattgöra>Fatta att det är ljust till klockan elva på somrarna! </ingentingmednåntingattgöra>
Jag ska eventuellt jobba på kärnkraften i sommar. Dock på ej på insidan eftersom jag inte är arton, så jag får inte göra några coola, farliga saker :(  Hursomhelst har min mor ett villkor, jag måste ha på mig den här tröjan när jag vistas bland alla kåta gubbar som är bortresta från sina hem och fruar:
Min mor är, för er som inte vet, värsta veteranen på sitt jobb, och de flesta (utom alla nollor) vet vem hon är. Därför är det roligt.


Sophia hade en rolig grej på hennes bilddagbok . Det går ut på att man ska googla sitt namn följt av ordet "är" inom citationstecken. Här kommer resultatet av mina fem första meningar:
>  Vanilla Sky är ett trevligt drinkrecept med samma namn som den välspelade filmen med Tom Cruise.
>  Clear Sky är en förbättrad uppföljare som erbjuder en hel del nya inslag, men spelet lider fortfarande av att det har en del buggar.
>  Starry Sky är inte det perfekta rosa lacket för mig, men det kan ju ändå vara läckert nu till sommaren.
Sky är inte bara en stjärnkarta i datorn.
Sky Linköping sköter driften av Stångåstadens lägenhetshotell Tornet i Tornby city.

Det blev inte lika hysteriskt kul som Sophias :(

Kommentarer
Postat av: Toyboy

hahahaha jag tyckte "Sky Linköping sköter driften av Stångåstadens lägenhetshotell Tornet i Tornby city.

" var hysteriskt rolig :P men det kanske bara är jag (A)

2009-03-02 @ 00:07:59
Postat av: Sky

Den var ju sämst :P fan vad tråkig du är! ;)

2009-03-02 @ 22:27:54
URL: http://skysternberg.blogg.se/
Postat av: Rafael

Va?! Ofta till elva...uppe i Luleå är du ju typ ljust 24/7 på sommaren :O eller... Shit vad tråKiga du fick. Fast jag gillade: "Starry Sky är inte det perfekta rosa lacket för mig, men det kan ju ändå vara läckert nu till sommaren". ^^P

2009-03-11 @ 21:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0