Ritsch-ratsch, fillibom-bom-bom

Nu har jag kommit hem efter min långa, långa dag. Imp-lektionen var rätt soft och vi har kommit fram till vårbals-alternativen När vi två blir en, Umbrella och t.A.T.u-låten där de skriker massa ni vet? Eller det kanske de gör på alla låtar. Efter impen hade vi mentorstid där det inte sas något överdrivet relevant. Sedan, efter en pasta-paus, kompade jag Sophias terminslåt. Det blev väldigt a vista. Tänk vilken tur att jag är en sådan säker pianist! Mozarts hornkonsert i Eb var det. Sedan bar det av till NFK för veckans ridlektion. Nu är jag hursomhelst hemma och inne efter att ha gjort iordning stall och hästar här hemma. Nu bär det av till sängen dessutom. Sov så gott alla trogna läsare (typ två. På sin höjd.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

superbra varu serurururu ^^P haha





guess who :D:D:D

2009-05-02 @ 19:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0