Lägenhet?

Nu är det så här va.. Att jag och min Olle letar ju som bekant (?) lägenhet. Därför tänkte jag att eftersom alla våra ansökningar mer eller mindre avslås kan jag tänka att "om inte vi kan komma till lägenheterna, kan lägenheterna komma till oss!" Det är så man arbetar sig uppåt här i livet. Think outside the box.
Så, om du har en lägenhet som du vill hyra ut, hör av dig! Här följer några mycket små, men viktiga kriterier:

- Max 500 meter till stadsbiblioteket/Söder Tull/skolan.
- Max 2000 kr/månad. Ej kallhyra.
- Minst 3 rok, typ 120 kvm.
- Gärna balkong/uteplats.
- Färdigmöblerad och designad av ett känt namn eller ett program.
- Nyrenoverat design-kök. Typ Marbodahl eller så.
- Stor, fet plasma-tv.
- Bastu och jacuzzi ska finnas. Med bubblor.
- Grannar som uppskattar vilda partynätter.
- Golvvärme på toaletten. Och hallen. Och sovrummet. Och köket. Golvvärme överallt.
- Ett vitmålat rum med endast en röd flygel i. (Fan vad coolt.)
- Det ska ingå en hushållerska. Som bara pratar spanska! Men hon får inte vara snyggare än jag.
- Det ska finnas underjordiska tunnlar med snabba actionfilms-fordon som går direktanslutet till Kristinaskolan, Rejmyre och Nartorp.

Så, hör av dig, du fastighetsmäklare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0