En månad kvar till julafton

Idag har snökaoset eskalerat avsevärt. För er som har missat det, så driver jag en kampanj: Våga Vägra Vinter (VVV). Att "vägra" vintern är väl kanske inte det lättaste när den är så extremt påtaglig, men VVV går iallafall ut på att vägra frysa under vinterhalvåret. Det lyckades jag med idag! Attans att jag inte gjorde en "Dagens Outfit" som Kissie och Kenza och Kussta och Kelsa och Kanza och allt vad de heter gör. Isånafall hade bilden föreställt mig med en stor jävla stickad aströja på mig och ett par stooora jeans (så man får plats med 70 tights under) och världens varmaste skor. Och min superröda ha-på-mig-ute-i-stallet-när-det-är-20-minus-och-man-dör-av-köldskador-jacka. Tråkigt för er som frös, att ni inte är med i VVV. Nu ska jag rita en bild i Paint för att ni ska se hur jag såg ut:




















































Sådärja. Tyvärr kom superskorna inte med, men men. Ja, så här ser jag ut utan smink för övrigt. Om ni inte kände igen mig eller så...

Vi hade en liten trapphallskonsert idag också. Det var.. stimulerande. Jag och Palle sjöng Drömmar av glas och det gick rätt bra. Stående ovationer och alla möjliga eloger till Melanie för övrigt, ojojoj vad bra. Nej, alla var ju bra! Eller, många iallafall. Folk är så duktiga så man blir ju alldeles förtvivlad!

Just nu sitter jag och äter chips. Kom att tänka på det när jag upptäckte hur flottigt och saltigt tangentbordet plötsligt blev. Ungefär nu ska jag gå och lägga mig.
Over and Out. xoxo (vet fortfarande inte vad det betyder...)


Kommentarer
Postat av: Toyboy

Jasså! det är så du ser ut? :O hmm? tycker jag känner igen dig ^o)

2008-11-26 @ 02:26:20
Postat av: Melanie

Nämen, Tack Sky! vad glaaad jag blev nu :)

2008-11-28 @ 13:43:53
URL: http://youngster.blogg.se/
Postat av: Mmmatilda

Kom igen och uppdatera lite, Sky!

Annars utesluts du ur min bloggläsarlista!



Puss ^^

2008-12-02 @ 15:20:49
Postat av: Sååfiaa

hahahaha älskar bilden XD



ska jag förklara vad Over and Out. xoxo betyder ^^)

Over and Out; Används som typ signal att avsluta en konversation, oftast i radio sammanhang, asså mellan piloter och sånt. ^^) xoxo antar jag att du vet X) så... XOXO på dig!

2008-12-03 @ 22:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0