Rookie som fan

Nej, detta är ingen blogg i den typiska "fashion"-andan, men jag fann ingen annan layout som jag tyckte matchade mig. Blogg är något jag alltid har föraktat  ogillat  aldrig har förstått mig på riktigt. Men på senaste tiden har jag funnit mig själv att flera kvällar sitta och läsa helt okända människors bloggar, blivit både inspirerad och fascinerad, uttråkad och underhållen, glad och ledsen, och det är väl lite det där som är poängen - att man erbjuds en fribiljett in i någon annans liv för en stund. Så - blogg.se here I come liksom! Jag måste ju dock tillägga att jag är en dålig författare och förmodligen kommer detta projekt, precis som så många andra, läggas ned på grund av min oförmåga att hålla the spirit uppe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0