Olle 18 år!

Nationella gick bra!!? Jag är fortafarande hänförd av mina matematiska prestationer.
Vi spelade kvartett idag på mukon, det gick väl sådär. Det går framåt iallafall. Konsert på fredag Hörsalen. Kom dit! Och just nu avskyr jag verkligen vår ensemble-låt. Jag har aldrig tyckt om den, men nu föraktar jag den. Tjatigt tjatigt. Tack och lov för Jim, han räddar verkligen hela lektionen. Fast just idag måste jag säga att vi hade ett bra flow! Effektivitet var ordet.
Tyväääärr så försov sig Martin och glömde en viss liten pinal där hemma. Men Olle får sin present imorn istället! Uggelspionernas (skräddarsydda) Partymix!
Pga ovannämnda konsert så blir det förmodligen inget sova-hos-sophia-och-ligga-by-the-pool-och-bli-brun på fredag. :( Synd tycker jag, för det hade varit roligt.
Jag planerar att ta en sovmorgon till svenskans start imorgon (12:00) Det låter väl bra?

image15
Bara för att hon är snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0