6:e maj


Rätt slapp dag idag. Ingen cellolektion idag utan tar den på torsdag. En historialektion jag mestadels sov på. Nej, jag imponerade genom att veta vilka änglamakerskorna var också! Yes. Efter lunch var det matte. Jag var där i typ 10 minuter sen "gick jag på toa". Vi övade kvartett! Trevligt trevligt. Börjar bli bättre! Ingen musikdata, tack Ulf. Sen hade vi engelska. Hm. Typ då. Väl hemma gick vi med hästarna till lite pre-sommarbete. Dom blev glada.

Imorgon fyller Olle 18! :D Grattis, grattis. Vi har ju världens bästa present kan jag ju tillägga.

Sophias och mina konster börjar bli bättre! Övade idag utanför Kristina, och vi var bässssst. Hoppas för allt i världen att Krumpi snart mår bättre. :( Vackrast i världen är hon.

Just nu pluggar jag mitt favvo-ämne -.- Imorgon har vi nationella i just matematik. Jag känner mig inte riktigt redo för det. Men jag får väl skylla mig själv. Faktiskt!

Nu är klockan över tolv och det är den 7e teoretiskt sett. Spring och köp ut på krogen Olle!!
Godnatt!



update.. Här är då det snygga skivomslaget! (lägg märke till Los Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaall!!!!!!!!!)
image14

Kommentarer
Postat av: Martin Strömstedt

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA Diggar bilden hårt, och jag fick vara med också, naaw :)

Mjaou

2008-05-14 @ 22:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0